duminică, 4 iulie 2010

KOCH IOSIF


1980

7 comentarii:

  1. Hello,
    Sint o cunostiinta veche de a lui Koch Iosif si as vrea sa reiau legatura. Daca cineva poate sa ma ajute cu informatii cum sa dau de el. Va multumesc tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna

    Ma numesc Kovacs Aniko si locuiesc in Toronto de multi ani. L-am cunoscut pe Koch Iosif (Csaba) in anii '80, dar nu mai stiu nimic despre el. As dori foarte mult sa aflu cate ceva despre el daca se poate. Stie cineva cum il pot contacta va rog? Daca tineti legatura cu el, va rog sa-i transmiteti mesajul meu. Adresa mea de e-mail este AniqueKM@gmail.com

    Va multumesc anticipat.

    Aniko

    RăspundețiȘtergere
  3. salut fetelor! am sa incerc sa iau legatura cu el; a fost colegul nostru; o sa revin cu stiri

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Brigitt

    Iti multumesc mult pentru raspuns si pentru faptul ca incerci sa ma ajuti.

    Aniko

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari fetelor ca s-a rupt ghiata pe blogul nostru...De acum posteaza sau comenteaza si altii in afara de mine. Bravo Brigitt si m-ai convinge si pe altii de participare, ca sa avem ceva viata si miscare pe blog. Eu promit dupa aproape 2 luni pauza (intilnire de 25 de ani de la facultate samd) sa revin cu material nou de archiva (poze)...numai rabdare va rog.

    RăspundețiȘtergere
  6. draga aniko; am transmis mesajul de a intra pe blog lui joska prin colega noastra care lucreaza la draxl meier satu mare; am vorbit cu ea la telefon si inca nu a apucat sa vorbeasca cu el;au avut ceva delegatie; sper ca te va contacta curand; te rog sa-mi dai de stire

    RăspundețiȘtergere